Kızlar malum artık geceleri soğuk oluyor. Annem kızıma yün yorgan yaptırmış çok ağır değil ama yün sonuçta bebeğim daha 3.5 aylık onu örtsem ağır gelir mi acaba ?? Battaniye örtüyorum ama elleriyle yüzüne çekiyor korkuyorum gece boğulur falan diye yarım kundak mı yapsam bilemedim sizler nasıl yapıyorsunuz ??