Bence gayet olumlu dönüş almışsınız devam ettirin. Uzman görüşlerine literatur taramalarina girerseniz surekli ayrılan görüşler olduğunu görürsünüz ve bana kalirsa en etkili ve travmasiz hata ögretme metodu bu, ama tabi ki geri tepen travma gosteren cocuklar olur siz denemenizi yapmışsınız ve sonucu olumlu olmus. Herkes kendi cocugunu en iyi kendisi tanır. Dayak bagirma gibi cag disi yontemlerin haricinde, bilimsel yontemler tek denemede hicbir çocukta travma yaratmaz. O yuzden deneyimleyip karar verilmeli devam edip edilmeyeceğine. Ben de uygulayacagim ilerde, absurt bir tepki gormezsem bu yonteme devam etmeyi planliyorum. Bir de okudugum bir yazıya göre cocuklari kesinlikle odasiyla/ oyun alaniyla cezalandirmamak gerekiyor, odasindan sogumasina sebep oluyormus. Yani git odana orada düşün odanda cezalisin gibi degil de cocugun pek alakasi olmayan bir yer secilmeliymis bu olay icin mutfak gibi salonun bir köşesi gibi