Aaaaaaaaaaaaaaa ahh al bizden de o kadar . Gorumcemler geldi hemde yatılı. Gorumcem bir poşet hap kullanıyor fayda etmiyor gidip serum taktırdı burda, 9 aylik kızı hasta boğazları şişmiş. O halde gelmeyin bence birsey anlamazsınız geldiğinizden , bide cocuklar hasta olmasin bizler saglamiz bari dedi ama kime dedim . 2 gece yatili geldiler gel gör evimizin halini. 4 ay 22 gunluk bebeğim ateşli, 5 yasinda ki kizim dün geceden beri ateşli ,mide bulantıli öksürüyor, ben öksürüyorum sıtma tutuyor ara ara ateş yapiyor boğazlarım cok kotu , eşim ayakta oda boğazlarım yanıyor diyor ama bırakmıyor kendini.
Kısacası gelme desen de anlamıyorlar istanbuldan yatili geldiler. Söyledim çocuklar hasta olmasın diyr dinlemedi . Kayinpederime dedim " soyle başka zaman gelsinler , bizim çocukları hasta etmesinler bak biri daha kucuk" dedim . Aradi adam söyledi kizim gelme hastaysanız yarın dinlenin ama anlayana..
Simdi acısını bizler çekiyoruz