Niguli Melisasbasi bizde azalmisdi 4ayin sonlarina dogru yine basladi 5ayindayiz devam ediyor hala.cok kotu qazi oldugunda bile gece emip uyurdu.simdi uyumuyor geceleri.daha beter oldu
Sbilgem Gamzedemirtas ya bende 2 bcuk aylıgız sallamadan uyumuyo dedgnz gbi bzmde alıskanlık etti gazdan uyku egtmi nasıl verıyosunuz nekdar oldu baslayalı günde nekdar uyutuyosunuz suan saallarken uyutrken bile aglyo 😒
Gamzedemirtas Sbilgem pış pış pat pat yöntemi işe uyku eğitimi veriyorum . Uyku saatleri onun uykusu geldiğinde uykuya yatırıyorum genelde saatleri düzenli zaten. Bugün 5. Gün oldu hala zorluyor ağlıyor uykuya kendisi geçemiyor sanırım 2 hafta kadar sürmesi normalmiş
Deniz_Ayten Melisasbasi 7 ayımız bitti hala gaz sorunu yaşıyoruz bazı geceler kıvranıp duruyor sabaha kadar gaz damlası kullanmamıza rağmen sürekli kucakta altında gezinme ağlama nöbetleri 5. Ay itibariyle azaldı epey ama hala bitmedi genel olarak
Ozcskrl Kızlar birbirnizi korkutmayın bebekten bebeğe değişir ne zaman hareketlenir dönmeye vs yeltenir ozman kendi kendine cıkaracak. 3 ayda bitende var 1 yaşında bitende