3 ylik olmasına 1 hafta kaldı hala gazı var hala uyumuyoruz hala başında nobet tutuluyo sabahlara kadar annem gelmesin kizima ben bakiyim istiyorum ama getrtmek zorunda kaliyorum cokk mutsuzum annem gelmesse kesinlikle uyuyamiyoruz 24 saat ikiniyo ayakta durmak zorunda kaliyorum ne zaman duzelicek yaa offf herseyi denedim bu arada öneri istemiyorum ama sizin bebisleeriniz ne zaman duzeldi bi anda mi kesildi yoksa yavas yavaş mi 😓