Dilara_1393 Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ,inşallah siz de kolaylıkla mutlulukla yoluna koyarsınız düzeni..Evet çok haklısınız bebek desek de onların da istek ve talepleri söz konudu ,kendi zaman kavramı var buna göre hareket edince bir nebze kolaylaşıyor 🥰