Dilara_1393 İkiz annesi olmak başlı başına ayrı bir durummus 🎈 Benim ilk bebeklerim ve ikizlerimden önce bırak brbek bakmayı bebek görmeyeli vardır heralde bir 15 sene o kadar uzaktim yani bu duruma..Şimdi 5 aylık olmak üzereler ,her şey bir şekilde yoluna giriyor .Allah yardım eder diye diye bugüne geldik ,ben 40larindan bu yana tek başıma bakıyorum şu an bebeklerim ve benim aramda zaten inanılmaz bir koordinasyon var ,birbirimizi anlıyoruz o yüzden yardım almamış olmak benim için doğru karardı .Bebeklerimi tanıdıktan sonra neyi nasıl istediğini bildiginiz üzere her hangi bir sağlık sorunu yoksa inanın ki tek bebek de aynı iki bebekte aynı bence.Bizim beslenme ve uyku rutinimiz var ve maşallah bugüne kadar daha saatlerimizde her hangi bir şaşma vs olmadi.Dis başladı,gaz devam ediyor , aşılar derken hala aynı şekilde gidiyoruz.Gece uykumuz çok duzenlidir,19.00 da uyuruz sabah kadar 08.00 civarı kalkarlar ,gece 1 kez onlar kalkar bir kere de ben rüya beslenmesi yaparim.Gunduz 4 uykumuz vardır ,ortalama 45 dak sürer ,her uyku öncesi de beslenmeniz vardır..İkisi aynı anda uyur aynı anda uyanır en baştan beri bu şekilde alistirdik,bonus bir de köpeğimiz var yani bende 3 çocuk var ve 3u de inanılmaz uyumlu birbirlerinden rahatsız olmadan ,üzmeden yaşayıp gidiyoruz iste..Umuyorum hep böyle devam eder ♥️