Dilara_1393 ya ben de çok sabırsızım, bir an önce otursunlar istiyorum bir an önce bir şeyleri tattırmak istiyorum ama tabii yapmıyorum 😄 keyifli evet çok keyifli ama çok yorucu, odama sadece uyumak için gidebiliyorum, yatağıma uzanınca yorulduğumu anlıyorum, iyisinden yoruluyorum halbuki ev işlerini falan hiç umursamıyorum bile adamakıllı yapmıyorum 😂 gece uykularımız daha yeni yeni oluşmaya başladı şimdilik 5 saati geçirmemeye çalışıyoruz, kaldırıp besliyoruz, 2 saat daha deliksiz uyuyorlar. Ama iki üç günde bir o da zor oluyor, uyumuyorlar uyanıyorlar ağlıyorlar falan