Sedos2121 Balyanaklikiz cildirma çıldırma..evet çok sinir bozucu ama bu dönemden geçen birtek sen değilsin.😉
Balyanaklikiz Sedos2121 Bütün annelere Allah yardım etsin. Kız ne bileyim eskiden atak mı varmış birde atak matak çıktı başımıza. Ben mama veriyorum anneannem gördü diyo eskiden biz uşaklarımızı emzirip emzip ataydık kenera. Diyorum anneanne şimidikler de işte böyle çağ değişiyor. Canısağolsun da napalım artık diyoruz.
Sedos2121 Balyanaklikiz benim bebeğimde gündüz hic uyumuyor .uyuyorda şekerleme gibi çok az ..kaynanam geldi kaldı gördü .diyorki bunasil çocuk buyutuyorsunuz hiç uyumuyorlar bile .biz eskiden emzirirdiiiiikkk siserdiler atardık besige giderdik işimize gelirdikki uyumuş .. doymuyor diyemi uyumuyor sizinkiler felnda filan .aman napalim bizim çocuklarda böyle 🤪
DenizOzlem Balyanaklikiz kantaron yağı sürüyordum ben parmağımla, iyi geliyordu, bir kaç kere de pişik kremi surdum, şimdi havalar serinleyince olmuyor artık. Belki çok kalın giydiriyorsanız ya da eviniz çok sıcak ve terliyorsa bebeğiniz ondan olabilir mi?
Balyanaklikiz Sedos2121 Valla eskiden yoksulluk varmış ama çocuk büyütmek daha kolaymış sanki. Şimdi herşey var herşey fazlasıyla ama çocuklar çok zor büyüyor.
Sedos2121 Balyanaklikiz aynen canım vallah.neyse Allah büyüyen kadar bizlere güç kuvvet versin inşallah .
Balyanaklikiz Medusafer Kantoron yağını hiç kullanmadım ama sudocrem kullandım geçirdi. Sürekli oluyor ya pişiyo sürekli boyun altı
Almiraaaaaa Balyanaklikiz yıkarken boynunuda mutlaka yıka süt birikiyor orda die ıslak kalıp pişik oluyor kokuda yapıyor. bepantolyn pişik kreminden sür hemen geçiriyor. gündüzleride ıslak pamukla sürekli kontrol et ıslak kalmadıgı sürece hemen geçiyoe