Sedos2121
Oo büyütmüşsün sen maşallah. Ek gıdaya başladınız mı? Yok bizimki ne yaptıysam ne ettiysem memeyi kesinlikle almadı istemedi ilk doğduğundan beri istemedi bayağı mücadele verdim ama artık bende pes ettim. Dedim demek bnm kızımda böyle bir çocuk emmek istemeyen bir bebek. Şimdi de mama reddi var 7-8 saat aç kalıyo yine de istemiyor. Napcam bilmiyorum. Kilosu boyu iyi dedi ebe 4 ay aşısını yaptırdık ölçüm yaptılar. Ama işte ana yüreği tatmin olamıyorum