3 tane helix var bende cok eskiden yaptirmistm 16 17 senesi var ilki iyilesmeden 2. Yaptirip cok cektim sonra iyilesince duramadim 3.yu de deldirdim yagmurlu havalarda yillarca sizladi gece uyuyamazdim simdi londrada yasamama ragmen agri sizi yok simdi cesaret edemem sanirim kadikoyde uyduruk bi dovmecide yaptirmistm iyi mikrop falan kapmamis kuzenimin kulagi apse yapmisti kucuk bir operasyonla aldilar bitti mi bitmedi kulak deligi disinda bir de hizmam var😂 iyi ki yaptirmisim gencken simdi yemez valla😃