Kbrbydk benim sağ kulağımda 2 sol kulağımda 1 tane helix var, 3ünüde aynı gün deldirmiştim, iyileşmesi zor bir süreç oluyor, ama harika birşey, hele iyileştikten sonra gözüne çok hoş gelmeye başlıyor. Ben yurt dışında yaşıyorum o yüzden Türkiye fiyat konusunda birşey diyemem ama , istiyorsan yaptır canım , hiçbirşey hissetmiyorsun hatta bu yüzden sürekli kulak deldirme isteğin dai oluşuyor , bende oldu şimdi sağ kulakta 2 helix 1 Tragus 2 tane normal kulak memesi kısmında, sol kulakta 1 tane helix 3 tane normal kulak memesi kısmında var. Toplam da 9 tane 🤭🤣 Resmen bağımlılık oluyor 🤣