Çok geçmiş olsun. Ben ve 30 günlük bebeğim de pozitif çıktık ne yazık ki. 10 günü geride bırakıyoruz çok şükür. Biraz zorlu bir süreç oldu daha yeni lohusalık bebeğe alışma derken. Anne sütünün koruduğunu bol bol emzirmem gerektiğini söylediler bana da. İlk öğrendiğim an ben de yıkıldım yeni yeni kendime geliyorum. Allahım inşallah tez zamanda tüm insanlığı kurtarır bu illetten. Lütfen önce siz iyi olmaya çalışın. Siz iyi olun ki bebeğinize de bakabilesiniz. Onlar bizden daha güçlüler eminim en kısa sürede iyileşecektir 🙏