Lothbrok sağolun Allah razı olsun iki günden bahsediyorsunuz ama benim bebeğim beş gündür böyle 😔😔 özele götürüyorduk pozitif çıkınca devlet hastanesine gidin dedi doktrorumuz evde tedavi verdi ama bugün kötüleşti akşam eşim acile gidip anlattı ateşi 39 derece olmuştu 😔😔 yarın gelsin yatış olacak dedi 😔😔