Enlimonlusundan Pixel Benimki de öyleydi. 4. Aya 1 hafta kala düzeldi çok şükür. Sanırım herkes 3.ayına girince yaşıyor bu durumu. Hatta benim oğlum her ay en az 1 kilo alırken 3. Aydan sonra 1 ayda sadece 300 gram aldı.
Angars Yasemila bizde bir sefee kaka gördük doktor bir daha görürseniz haber verin dedi bird aha gormedik ama mukus oluyor 10 gun eonra kontrolde tahlil isterim büyük ihtimalle 🙁 hiç süt ve süt ürünleri yemiyorum
Kizcem-20 Yasemila aynı biz 3 Ay 13 günlük geçer demişlerdi geçmiyor acaba kaçıncı ayda düzelecekler😬
AlpsmommM Yasemila dedim bile bacım En zoru 4 dü diyebilirim Meme reddimi dersin ağlama krizlerimi dersin Uyku sorunumu dersin 3. Ay 4. Ayın fragmanı gibi bişe 🤷🏻♀️Ama geçiyor korkma Benim canavarın bile geçti gitti 😂
Enlimonlusundan Yasemila Önemli olan kendi persentili. Bu yüzden üzmeyin kendinizi. Çocuğunuz kendi persentili içinde devam ederse sorun yok demektir.😊
Kizcem-20 Yasemila haha o zaman da yok çarpım tablosunu ezberleyemedi yok okumayı sevmiyor dertler bitmiyor şekil değiştiriyor😂
Yasemila AlpsmommM fragmandan bana yetti sanırım 😂 neyse içimi ferah tutam ben pozitif olam güzel olam
AlpsmommM Yasemila vay ben gidem de nerelere gidem zldlwlslwlsls 😂Olsun Kuzum sağlıklı olsunlar da hepsi çekiliyor ❤️