caglaras benim oğlum da bana dönük sevmiyor. Oğlum 2 aylıktı aldığımda o zamanlar dışa dönük koyamıyomuşuz o yüzden bana dönük kullandım ama en fazla 5-10 dk sonrası kıyamet. 3 aydan sonra dışa dönük kullanabiliyomuşuz 10 gündür her gün kullanıyorum çok rahatım valla çünkü bide 2.5 yaşında kızım var oyun istiyor yemek istiyor çişi geliyor hatta kucak bile istiyor o kangurudayken kızımı daha rahat kucak alıyorum