duygu00 mamadusbaby kanguru kullanıyorum dışa dönük olanlardan. 0-4 yaş için yani bi sorun olsa doktorlar önermez kanguru da o aydan yapılmaz diye düşünüyorum. Bizim doktorumuz önerdi çünkü anneyle iç içe olacağı için bebekler kendini güvende hisseder. Zaten bu kanguruların özel aparatı var yenidoğanlar için. Tabi yinede siz bilirsiniz ama kurtarıcıdan ziyade zaten ilk 6 ay doktorlar bebek kucakta anneyle iç içe önerdiğinden eee buna kol bel dayanmaz doğal olarak tek çare bu