Mommy_Tugsa merhaba, ben normal doğum yapmama rağmen sütüm çok azdı. Sıkınca damla damla geliyordu. Şırınga ile bebeğime mama veriyor ve devamlı pompa ile göğsümü sağıyordum. Denemediğim yiyecek kalmadı ama sütüm hiç Bi zaman fışkırmadı. Rezene, kimyon, tahin, dereotu, kuru üzüm, kuru incir, tatlılar vs aklına gelebilecek herşey. Hiç pes etmedim emzirmekten, nuk biberon aldım onu kullandım mama vermek için. Meme reddi yaşamadım çok şükür. Şuan 5 aylık olacaz,, sütüm maşallah ilk zamana göre baya arttı. Üstelik yeme içme dikkati olmamasına rağmen.. Mama ya günde bir ya hiç vermiyorum. Pes etmedim sende etme, olacak inşallah 🤲 😊