Hanımlar gercekten o kadar yorgunumki burda bi sürü post açmistim belki görmüssünüzdür. Sezeryan doğum yaptim 3 gün sütüm gelmedi sonra az gelmeye basladi meme+mama devam ediyorum ama ben artik bebeğimi emzirmek istiyotum ama ne yaptıysam fayda etmedi hatta dahada azaldi 2 gündür. Sağıyorum Bulgur pilavi, yulaf, bol su, hosaf , dereotu, ceviz, susam,maya, kimyon, yeşillik, bestlak, malt icecek, kuru incir, hurma daha neler neler aklıma gelmiyo bile. Ama gercekten cok yoruldum hem maddi hem manevi yıprandım artıkk 😩😩 millete acıklama yapmasıda cabası sutün gelmiyo mu az mi yetmiyo mu mama mi veriyosun vs vs …