Woody Bgbhnvvfghj yağlı oldugu için. Doktorumuz kemik iliği suyu verme dedi. Ek gıdaya 5. Ayda başladık. 6. Ayda kıyma koymaya başla dedi çorbalarına. Yağsız kuzu kıymayı 3 kere çektirdim söylediği gibi (kasap külbastıdan çekti) hiç rahatsız etmedi şükür
Powermoms Damlakurutoprak bendede fazla kalan sut saklama posetleri vardi. İyi fikir boyle değerlendiriyim ☺️
hayalperestbirealist Powermoms yapmadım hiç bilemiyorum ama gerek yok. Uzun süre kalması püf nokta zaten
Guneeess Bgbhnvvfghj Woody muhabbetinize dahil oldum kusura bakmayın bizde bebelac gold AR kullanıyoruz 7 aylığız geçmedi🥺ilikli kemik suyu bizim doktorumuz verebilirsin dedi ne yapsam bilemedim
Bgbhnvvfghj Woody bizim yumurta alerjisi için mama kullanıyoruz ondan mama verilmedi heralde sadece Gavıscon kullanıyoruz
Sarikuzumalp Powermoms bende kemiği suda uzun süre beklettikten sonra çıkan suyu döküp uygun bir tencereye kemikleri alıp üzerini geçecek kadar su ekliyorum. 8 saat kaynatıyorum kısık ateşte. Üzerinde oluşan köpükleri alıp döküyorum kaynarken. Piitikten sonra soğumaya bırakıyorum. Soğuduktan sonra üzerinde ki yağ tabakasını sıyırıp atıyorum. Daha sonra da karton bardaklara koyup buzluğa atıyorum. Hemen hemen yemekte kullanıyorum ben. Çorbalar katı yemekler hepsine atıyorum.
Powermoms Sarikuzumalp sagol canim bense uzerindeki yagi aticam. Bazi yerlerde yagli sekilde koymuslar buzluga ama o yag bebege agir gelecegini dusumdugumden bende aticam. Suan 4 saat oldu kisik atesde pisiyor
Woody Guneeess estağfurullah. Bizimki de geçmedi valla. Çok ileri derecedeydi. Bu haline şükür diyorum. Kaç haftalık dogmuştu? Bu aralar acaba doguö zamanı ile alakası mı var diyorum.. 37+6 dogdu kızım
Woody Guneeess gün içinde 1 kez normal mama verin isterseniz. Bağırsakları yumuşar biraz. Mamaya zeytinyagı da katabilirsinşz. Probiyotik kullanabilirsiniz
Guneeess Woody ek gıdaya başlayınca hafifledi zyağı devamlı kullanıyorum birde bağırsakları için doktorumuz lif verdi oda çok iyi geldi bu ara. Ek gıdalarda nasıl reflünüz
Woody Guneeess çok cıvık bir şey vermemeye çalışıyorum. Çorbalarını katı kıvamda yapıyorum veya kıvam arttırıcı kullanıyorum emzirirken yaptıgım gibi. Bir iki kere çorba içerken midesinden de geldi. Boğulacak diye ödüm koptu.
Sarikuzumalp Powermoms evet canım bebeklere ağır geliyor o yağ sindirimi çok zormuş. Düdüklüde de kısa sürede yapabilirsin acelenin olduğu zamanlar aklında olsun. Ha birde yağ almama rağmen bazen yine yağ oluşabiliyor donduktan sonra. O zaman da karton bardağı kesip üzerinden bıçakla sıyırıyorum.