Kubrasel05_09 kilo alımı iyiyse başka sıkıntısı yoksa zaten uykuya müdahele edilmez zaten uyanıyorlar acıktıklarında ve de alışıyorlar bu sefer sonra hep kalkıyorlar gece beslenmek için bebekten bebeğe fark var tabi her bebek bir olmuyor ve gündüz güzel emmiş olması lazım ki gece uyuyabilsin yoksa gündüz iyi beslenemezse gecede uyursa kilo alımı azalır gündüz 2 saati geçmeden beslenmesi yapılmalı iyi emmiş olmalı yeterli gelmesi lazım ayları ilerledikçe gün içinde beslenmeside azalıyor yetiyor iyi emdiyse beslenmenin bu sayede gece daha rahat uyurlar ama 2. Aydan sonra artık rutine giriyor gece gündüzü ayırt etme zamanları beslenmeye tabiki ihtiyacı var ama gece uykusuda çok önemli beslenme kadar evet dediğiniz gibi mama da alıyorsa biberona alışmış olabilir ama hemen doyuyorda olabilir ondan kısa emiyordur sütünüz yetmediğinden mi mama alıyor bebeğiniz