Tostos-annesi26 benim kızım doyduğunu anlamıyor kilo alımı çok iyi 2-3 saate bir 20 dk emzirmeye çalışıyorum ama bıraktırmasam yada yanlışlıkla bırakmasa saatlerce emecek neden böyle anlamıyorum, mesela 20 dakikanın10 dakikasında emzirip gazını çıkarıyorum geğirdiğinde süt ağzına geliyor çok mu doyuyor 20 dk değil de daha mı az emzirmeliyim?