kimyageranne mervedmr 3 . Ayını hatırlamıyorum ama tam 4. Aya gitgiği gün kont. Götürmüştüm 65 cmdi kızım
kimyageranne mervedmr oyleydi sanırım cnm aslında ben kısayım boyum 162 ama eşim 181 cm eşime çekicek sanırım boy konusunda
AybarsMomy mervedmr bak bi postta okudum bilmeden bende öyle yapıyordum. Yurt dışında ebeler bebeklere banyodan sonra bebe yağıyla masaj yaparken bacaklarını aşağıya doğru masaj yapıyormuş kollarına da. Boyu uzun oluyormuş. Tabi gelişme döneminde de erkek çocukları birden boy atıyor. Küçük kardeşim liseye başladığında yaşıtlarından o kadar kısaydı ki lise bitti beni geçti diğer kardeşime yaklşmış bile. Tabi ki önce sağlık☺️
mervedmr AybarsMomy kesinlikle sağlıkları yerinde olsun gerisi önemli değil.. Ama insan takıyor ister istemez😊 Ben de masaj yaparken yapayım bari denemekten zarar gelmez
mamAras mervedmr atar atar işte kardeşim 16sında birden attı kısaydı zaten genlerde uzun boy varsa her türlü uzar o da
Seremet58 mervedmr bebeğim doğduğunda 49,5 cmydi 2 aylık kontrolünde 60 cm şun 3,5 aylık 4 aylık kontrolümüzde öğrenicez boyunu ama ben 74 cm kıyafet giydiriyorum bu arada eşim 192 ben 168 babaya çekecek gibi bizim oğlan 😁
Mom0911 mervedmr eşim 1.75 veya 1.77 hatırlıyorsam, benim boy 1.56(minyon tipli)😹Oğlum doğduğunda 53 cm di. İki gün sonra kontrolümüz var , bakalım kaç cm olmuş boyu 🥰 9 aylıkken kontrolde 75cm çıkmıştı
Cemre44 mervedmr benim kizim da 3 aylik 58 cm bu sizin elinizde olan bisi degil bence boyle konulara takilmayin ergenlik doneminde uzarlar
anna mervedmr Ben uzun doğdum, kız kardeşim benden kısaydı,12 yaşına kadar sınıfın en uzunlar arasindaydim, regl oldum ve büyümem yavaşladı, kısacık kaldım, kardeşim benden uzun.