Kızlar bir annemiz post açmış ben de merak ettim.
Kızım 3 ay 3 günlük 57 cm .
Doğduğunda 50cm di.
Eşim 175cm, ben 169cm. Öyle kısada değiliz. Gerçi eşimin ailesinde en uzun eşim acaba onlara mı çekti diye düşünüyorum.
Sizin bebeklerinizin boyu kaçtı sonrasında birden boy attıkları oldu mu?