serebro Deletedmom11 çoğu konuda olgun yorumlarına denk geliyorum o yüzden yani en azından benden büyüksündür diye düşünüyordum😊
Deletedmom11 serebro ya çok tatlısın çok teşekkür ederim 🥰 sen 98 in hangi ayısın bak belki ay olarak büyüğümdür senden 😁