Seray123 Oğlum Ağustos 7 de dünyaya geldi uygulama da 3 aylık yazıyor bende üç aylık oldu diyorum ama etrafımdakiler hayır üç ayı bitti diyor 🙈
Mommy_ Seray123 Aynı şey bitirilen yaş soylenir. Bebeğiniz uc aylıksa yarin uc ay bir gun olacak 🤷🏼♀️
Deletedmom11 Seray123 evet üç ayı bitmiş doğru 😂 ama söylerken üç ayı bitti dördün içinde diyemiyeceğimiz için 3 diyoruz. İşte takıntılı insanlarda öyle uzatıyor 😁 ocakta 22 yaşıma girdim 2021 ocağa kadar 22 yaşımdayım ne gerek var 22 bitti 23 ten gün aldım demeye 😂
mervedmr Seray123 Bittiği yani doldurduğu ay söylenir. Yani iki söylemde doğru. Bebeğin 3 ayı doldurduğu için 3 aylık.
minnakleblebi Evet üç ayı bitti. Zaten bitince bitti ayı söyleriz. Mesela 1 yaşını doldurduktan sonra 1 yaşında deriz gibi, anlatabildim mi ?
Deletedmom11 AtaVeAnnesii ayy canımsın 🥰 teşeklür ederim. Ya bu arada senin profil resmine ne oldu? Mavi rengi yoğunlukta olan bir profil resmin varmı ben mi yanlış hatırlıyorum
Deletedmom11 AtaVeAnnesii yaaa geri yükle olmuyor böyle 😁😆 ben herkesi profil resimlerinden hatırlıyorum burada 😁
AtaVeAnnesii Deletedmom11 evet bende öyle hatrliyorum😱 bi ara yuklerim amaaaan dedim insan üşengeç olmayagörsün🐒
serebro Deletedmom11 çoğu konuda olgun yorumlarına denk geliyorum o yüzden yani en azından benden büyüksündür diye düşünüyordum😊