Seda34 Ben bibs aldım avent ve nuk’u tutmadı. Cok zorda kalmadikca vermiyorum yine de,memede tutuyorum ama bazen cok emiyor onune gecemiyorum o zaman cok kusuyo ve gaz oluyo o zaman biraz memeden ayirmak icin veriyorum. Daha 20 gunluk belki erken ama mecbur kaliyorum cunku beni emzik yapiyor, meme de bos diil ki habire sut icip icip rahatsiz oluyor. Mesela emzikle katiyen uyumuyor yine memede olmasi lazim ama kriz anlarinda 5-10dk da olsa emzik hayat kurtariyor canım. Ben de meme reddinden korkuyorum ama soyle dusunuyorum memeyi reddetcek cocuk her turlu reddedecek emecek cocuk her turlu emecek. Cok da saapmamak lazım. Annenin de dinlenmeye ihtiyaci var sonucta