Seda34 aventinin emziği Benim bebeğim 4 aylık olana kadar hiçbir şekilde tutmadı her şekli denedim 6 tane nuk aldım bibs aldım aldım wee baby aldım iki tane farklı avenrt emziği aldım ve bakkal emdiğide aldım hiçbirini tutmadı şu an 4 ay 13 günlük 3 gün önce hiç durmadı çok ağlıyordu uyuyamıyor du bir deneyim ağzına vereyim belki tutar dedim baktım tuttu şu an sadece uyku aralarında uyurken tutuyor çok şükür