MAmayı bebek kendi seçiyor aslında. Her bebeğe farklı mama iyi geliyor. Aptamil aşırı gaz yapıyordu evolviaya geçtim bende ama fiyatı acayip yükseltmişler 3. Kutuyu kullanıyorum. Ama bizim biberon reddi var hiç bi mamayı çok acıkmadığı sürece içmiyo sürekli ağlar modda.