Canım en iyi mama diye bir kavram yok, kimisine göre hipp çok iyi gelir kimisinde alerji yapar, kimisinde sma iyi kilo aldırır ,kimisinde kabız yapar kilo aldırmz. Bu tamamen senin bebeğinin bünyesiyle alakalı denemeden bilemezsin, herkes kendi çocuğuna iyi gelen mamayı öneririr , bende aptamili öneririm mesela. Canım küçük kutular halinde satılıyor denemelik al , hangisi bebeğinde gaz kabız yapmazsa onunla devam et. Mamayı denemeden bilemezsin