Beril-Beren Ysfm_20 evolvıa yı dene istersen. Yada hemşiremiz bize kımı iyi mama sever kımı kotu sever demişti bimin mamasını içti
Ysfm_20 Beril-Beren bende anlamadım çocuk herseyi ayırt eder oldu şimdiden belkide geç başlandığı zaman öyle oluyo
Beril-Beren Ysfm_20 bazı bebekler seçiçi olıyorlar ve tad olarak beğenmiyorlar bazı mamalar cok şekerli oldugu için beğeniyorlar
eylulmeselesi Ysfm_20 hipp marka tavsıye ederım diğerlerine göre biraz pahalı ama besleyiciliği mükemmel kilo aldırıyor tok tutuyor