Ysfm_20 ya bişe diyiimmi hazır mamalarda adını bile diyemwdiğimiz şeyler var süt onların yanında çok masum..ben ilk oğluma 4 aylık ek gıdaya başladım mama almaya gücümüz yetmez olmuştu.komşumdan süt alıp sulandırıyordum pirinç unu ve bir iki cici bebeyle tatlndırıp mama pişiriyordum.bir hazır mama bir ondan verdim.1.5 yşınd hazır mamayı bıraktım normal beslenmeye başldı.abimin çocukları 1 yaşındn sonra sütle büyüdüler hala çok çok içerler sütü..abimin boyu 1.70 oğullarının biri 16 yaşında 1.78 boyunda biri 14 yaşında 1.82 boyunda…süt kansızlık yapıp gelişim geriliği yapıyormuş işte buna gülerim