LiYaRzuU ve seni anlıyorum ben suyum geldi gittim apar topar ilk gebelikte ve çok korktum ama sakın olmaya calisip hep dua etmiştim 10cm açılma ile girdim 7 cm de kestiler etti 17 cm 2.5 saat dogumhaneden çıkamadım çünkü dogum oldu eş çıkması beklendi o cıktı yarim saat dikiş atıldı ve hepsinde uyanıktım sonrasında odaya aldılar kimsem yoktu telefonum evde kalmıştı yakınlarımı haberdar etmek için eşimi ordaki bir kadından aradım koşarak geldi hemen ama o gece kaldım ve benimkide sabaha kadar durmamıştı uyku sıfır dikiş çok ne oturdum ne kalkabildim ne yatabildim uyku bir yandan acım ağrım kanama bir yandan çocuk bir yandan hastane ortamı vs herşey ama bugün söyle bir bakıyorumda evladıma işte bu yeter herşeye değer sağlıklı mi sağlıklı hayatta mi hayatta yanında mu yanınsa bırak geçecek tek yara olsun benimde oldu göğüs ucu çıkartıcı diye şeffaf weebaby nin ürünü var o kapaklar yerine emzirmeden emzirmeye 3 4 gün onu takip emzirdim iyileşene dek eczaneye sor bulursun her emzirmeden sonra duru suyla göğsümü yıkayıp kurumasını bekleyip 1 w damla sütümden yapıp sürüp kapattım topladı belkide gazi vardır ondanda olabilir emerken havada yutar yavrum o da uyumak dinlenmek ister var ki birşey anlatmak istiyor ki ağlıyor.. O melek.. tek iletişim şekli şu an ağlamak.. derdini sen arayıp bulacaksın altına bak emzir almıyorsa sırtını karnını ov hemşirelerden destek al kucağına al kökünü duysun dediğim gibi konuş kıyafeti bir terimimi sıkıyor o da çok sıcak bunalımı ya da soğuk üşüdümü bak sıcaklığına el ayaktan değil ama sırtı ensesi göğüs bölgesi sıcaksa üşümesi demektir bebekte yani sen o rahatlayama dek aklına gelen herşeyine bakmalısın bezini sıkı gelir acır o da olur kıyafeti sıkar ayağı bi yeri parmağı çorapta bükülür çorabın ipi dolanır incele bak kulağı bükülür şapkayı giydirirken gözüne gelir kızar vs vs bir sürü neden var sorunu hangisi sen bakıp bulmalısın sakın bir şekilde evine geçince 5ardim edenin olacaksa daha rahat edersin bir iki gece idare edip sakın oluo o da arkadaşın varsa ne biliyim hemşire vs yardim al :)