LiYaRzuU aynen öyle mltm hanım tam diyeceklerini demiş acıkır ağlar korkar ağlar altı pış olur ağlar üşür ağlar sıcak başar ağlar sıkılır aglar heleki yeni doğmuş en çokta korktuğu tanıdığı kokuyu teni yeri arar sakinleşmek ister güvende olduğunu bilmek ister bu yüzden sakın olun doğru şekilde emzirdigimide yara olmaz bu bir ikincisi her emzirmeden önce ve sonra gogsunuzden 1 2 damla süt sıkıp çıkartıp göğüs ucu ve etrafındaki köyü halkaya sürün eğer ki doğru tutmuyorsanız bebeginiz saatlercede dursa doymaz ve yara olur kafasını tam kendi kolunuzun diğerinizin iç kısmına yerleştirip elinizi poposunda tutup pıt pıt hafif vurarak pış pışlayin ve burdayım korkma diye sakın ve güven veren bir ses tonu ile kulağına söyleyin yavaş ve sakın konuşun ne kadar ağlasana kökünüz sesiniz sakinleştirir ve dediğim şekilde bir elinizle onu tutup yerleştirir diğer elinizle gogsunuzu C şeklinde tutarsanız ucu daha iyi çıkar ve tutar sakinleşir tam doyar o da yorgun kapkaranlık sıcacık bir yerden cıktı tek bildiği siz.. kalp atışınız.. sesiniz..teniniz.. onada hak verin.. gececek🤗zamanla alışacaksınız o size ve dünyaya sizde ona :)