Eternity Saricizgilibeyazev Ben yurtdışındayım, normalde pediatr lar eve gelip yenidoğanı kontrol eder, tamamen yasakladılar. Olası bir korona vakası varsa eve getirmiş oluyor çünkü. Hastane ortamı evden çok daha steril emin olun
Tugba68 Ayonuz ilk 2 saat agladi sonra normal hayatina döndu sadece bezlenirken kaciyordu nekadar kucuk olursa okadar iyi olur
Ayonuz Tugba68 Benimde korkum o altını yalnız asla değiştiremiyorum iki üç kişi zorla inşallah sorunsuz atlatırız
Annebalisi Saricizgilibeyazev Biz evde yaptırdık 5 aylıktı oğlum. Evde olunca daha bi geriliyor insan yine hamileyim ve yine erkek kesinlikle hastanede yaptırıcağız bu sefer kısmet olursa 5.ayını bile beklemeden.
Fatti3892 Saricizgilibeyazev ben evde yaptırdım oğlumu sünnet ama hastane doktoru eve geldi pandemiden dolayı sizinki büyükmüş genel anestezi gerekebilir hastane daha sağlıklı olur bu durumda