Nurrcem sağol canım. Yaa ne demek gitmemek. Vicdanen insan rahat edemez uzak yakın hiç farketmez. Hem 3 hastane gezdim. 2 kez ayrı özele gittik nöbetçi çocuk doktoru yokmuş virüsten dolayı fakülte kalabalık olur felan dedik sonra dedim Allah korusun beynine birşey olmasından iyidir faikğltehe gittik artık hemen ilgikendiler gönderdiler. Rabbim birdaha yaşatmasın ama ilk çalacaşım kapı hastanedir..gitmemek ne demek