sherlock_mom 8 aylığız ilk defa balık yedirdim 2 saat sonra unuttum emzirdim bişey olur mu bu şekilde emziren oldu mu
Handekaran sherlock_mom oğlum 11 aylık haftada 2 gün balık yediririm 2 saat sonra formül süt içer. Hiç sıkıntı yaşamadık anne sütüyle etkilemez herhalde
23zumra sherlock_mom ben de kizima ilk verdigim de cok arastirmistim 😊 birsey olmadi cok sukur Bi de oyle birsey aslin da yokmus balik ve yogurt bayatsa zehirlenme olurmus birtek boyle birsey okudum ama yine de insan tedirgin oluyor tabi
sherlock_mom thisismylife ay inşallah ya çok pişmanım keyfi falan gayet iyi oynuyor ama gece emerek uyuyo hep devam etsem mi ki emzirmeye
Atelci Ben balıktan sonra emziriyorum kızımı hiç aklıma gelmedi bile sorun olucağı şükür sorunda yaşamadık
sherlock_mom 23zumra balık Karadeniz’den dun gelmis çabuk bayatladigi içinde korktum ama rahattlattiniz beni teşekkürler 😊
Cemalbebek Bende verdim hiç bişi olmadı arkadaşım için ferah olsun balık tazeyse sıkıntı olmaz anne üstünden
sherlock_mom Cemalbebek ya çok teşekkürler kendim olsa bu kadar korkmam ama söz konusu çocuk olunca insanin aklından bir sürü şey geçiyor 😊
sherlock_mom Handekaran vallahi öyle ya iyi olsunlarda hiç önemli değil Allah’tan böyle bir form varda bilgi alabiliyoruz internetten o kadar arastirmama rağmen zehirlenmeden başka bişey bulamamıştım 😊
Handekaran sherlock_mom evet canım bende bu form daki annelerin tecrübelerinden çok yararlandım hala da alakasız postları girer okurum özellikle sağlıkla ilgili olanları deneyim katıyor cidden. Rabbim tüm melekleri korusun
sherlock_mom Deletedmom9 vallahi anne sütünü birakana kadar yedirmem diodum çok şükür yokmuş öyle bişey haftada bir kere gozetimli şekilde yediririm yine 😊
sherlock_mom Deletedmom9 vallahi anne sütünü birakana kadar yedirmem diodum çok şükür yokmuş öyle bişey haftada bir kere gozetimli şekilde yediririm yine 😊