Nursma Deletedmom382 masallah 🥰 kızım şimdi varsa yoksa yaramazlık peşinde bende merak ediyorum ne kadar bakmalı diye 🤭
Sadecan Nursma benimki de 14 aylık hiç uzun surmuyor. Hatta geçen bir gözgöze geldik ne kadar uzun süredir göz göze gelemedigimizi farkettim. Gözleri ışıl ışıl bitanem 😍
Nursma Sadecan kesinlikle yaramazlık yapacak şeylere baktığı kadar gözüme baksa 2 kıtalık şiir yazardm o arada 😁
Mirel1616 Nursma tabiki de uzun uzun bakışamıyorız ..çünkü artık hareketlenme zamanları sürekli birseyleri keşfetmek istiyorlar durmuyorlar açıkcası ☺️
Nursma Mirel1616 ya okuyorum hep uzun uzun bakıştık falan diyorlar 😁 kısa göz teması diyorlar. 😏 Bende bakıyorum ne kadar olursa kısa diye hiç cevap bulamadm 🤭 kaç saniye kadar göz göze geliyorsunuz mesela tahmini bir sayı verebilir misiniz 😊