GoGirl ya aynı bende öyleym 😁 bazen kendi kendime kızıyorum ne bekliyorsun ki ufacık bebekten diye 😁 bazen yolda gidiyorum bir tabelanın yanından geçiyorum diyelim hemen kafamda kuruyorum eyvah şimdi başıma düşecek diye hangi hastaneye gideceğimi eşime nasıl ulaşacağımı bile düşünüyorum 😁 ta ki tabelalar bitene kadar 😁 bu biraz delilik oluyor sanırım 🤭🙈