Nurcinnn Mama içeriği, anne sütüne göre bebeklerin sindirebileceğinden daha ağır bir besin bu sebeple midedeki hazım süresi anne sütündeki gibi daha hızlı ve kolay olmuyor. Bebeklerin mama aldıklarında uyumaları ve sakinleşmeleri bu sebeple. Doktor önerisi dışında mama ile beslemenin doğru ve sağlıklı olmadığı söylenmekte. Ben de ilk doğum yaptığımda bebeğimi memeden ayıramıyordum. Sürekli emmek istiyordu. Tuvalete zor gidiyordum. Ama şu an 3. Ayına girdik ve kilo alımı gayet yerinde. 7 kiloya ulaştı sadece anne sütüyle lütfen panik yapmayın bebeğim doyuyor mu diye ilk ay hep memede geçiyor. 3. Ay itibariyle hep memede değil artık. 2-3 saate düştü beslenmesi