Deletedmom54 zam gelmiş bile ben geçen hafta 350 gram bebelac gold 45 liraya aldım normal bebelac 500 gram 40 liraydı dün kayınvalidemgil bebelac 500 gramı 65 liraya almışlar yuh diyorum başkada birşey demiyorum şeker yağ çay anladık bari mamaları rahat bıraksınlar