Ikrabebek Siirtte mama kalmamış. Aptamil içiyodu aradık bulamadık hipp alalım dedik yok hadi bebelac sma olsun dedik onu da bulamadık. Tövbe tövbe
Buz_0434 Ikrabebek istanbul dada aptamil 1 kıtlığı var hiç bir yerde yok neyse ki kızım iki gün önce 6.ayına girdide 2 ye geçtim
Muhammedmiran95 Deletedmom54 en ucuzu Bebelac onada zam geldi rabbim yardım etsin bebeğime artık mama bile zor alıyorum 😭🤲
Derenipek Deletedmom54 zam gelmiş bile ben geçen hafta 350 gram bebelac gold 45 liraya aldım normal bebelac 500 gram 40 liraydı dün kayınvalidemgil bebelac 500 gramı 65 liraya almışlar yuh diyorum başkada birşey demiyorum şeker yağ çay anladık bari mamaları rahat bıraksınlar
Deletedmom54 Ikrabebek her gün zam geliyor artık her şeye.ne zaman geldiğini kontrol edemiyoruz 🙄🤦🏻♀️
Mervemerveesk Ikrabebek bu bahsettikleriniz ithal mi bilmiyorum ama ithal mamalarda sıkıntı var. Bunları ithal eden ilaç firmaları borçlarını ödeyemediği için getirtmekte zorlanıyor firmalar maalesef
My_son Ikrabebek stokculik kis gelmeden baslamistir bence yasaklar dln gelir diye eve dolduruyolar bence
Damladamla1 Ikrabebek mamalar zam geldi canım sıtok yapmıştır insanlar 90tlye aldığım bebelac gold 105tl oldu
SweetPaw kivircik_annesi26 800gr için 130 çok fazla ya internette çok daha uygun. Özellikle h.buradada kampanyalar oluyor mesela şuanda 2400gr 289 TL 600grlik 4paket oluyor 800 grami 97tl falan yapıyor bu sekilde. Onlara bir bakın isterseniz son kullanma tarihleri de yakın tarih olmuyor zaten