ZGD Aybuke35 kesinlikle mustela. mustelanın şampuan bebe yağı vücut losyonu hepsini gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Hemen de etki ediyor
Aybuke35 Ezgi64 Dilberrr [bilinmeyen] Aliim Suhel29 Ftmsnny Deletedmom444 [bilinmeyen] Divine Oozzee Busehamza41 Bilgedefne Yesim21 Durununannesi11 balcicegin_annesi Fatmaasel Mrvemom Begum Gamzetrl Erayvehusemannesi Miniginannesi Senammm Glitter Mry Ezgi2727 Emell Yavuzuannesi2012 aysegull Oozzee Aaceylans Gambi Srnerklnc Asyalina Emine Clover Sgmzseda [bilinmeyen] Zmrasevgi Muallimanne Happymert Aliim ToprakEmir Sibela Hepinize teşekkür ederim 😊 Ayrı ayrı yazamadm artk bebisle uğraşmaktan telefnu elime alamıyorum 😁 Bizimki pişik değilmiş ama kızarıklık çok var ıslak mendil kullanmıyorum baby me pamuk aldm onu kaynamis su ile ıslatıp kullanıyorum. Ve bezi de uzun süre tutmuyorum. Araştırmama göre herkese farklı krem ise yaramış bize bepanthol işe yaramadı. Deneye deneye bulcaz sanrm 😶
Glitter Aybuke35 bepantol petrol turevi iceriyor, sudocreamde de kimyasallar mevcut. Mustela ya da zeytinyagi en iyileri. Yalniz zeytinyagi soguk sıkım ve asitsiz olmali, anne sutune besin degerk olarak en yakin sekli
Ezgi2727 Aybuke35 ilk olarak fito kremle anestol pomadı karıştır sür kızarıklığı 1 saatte alıyor kırmızılık geçince sudocrem kullan günlük olarak biz çok çektik pişikten sakın ıslak mendil kullanma mahvediyor çünkü
Emell Aybuke35 desitin kullanıyorum çok memnunum hastaneden vermişlerdi yoğun bakımda bu kremi kullanıyoruz çok iyi demişlerdi bende onu kullanmaya başladım.Ayrıca zeytinyağını yakmadan sürün bebeğinize
Yavuzuannesi2012 Ben sudocrem kullanıyorum kızarık olduğunda sürüyorum bikaç saat sonra geçiyor. Yüzünde küçük sivilcelere oluşuyor onu sürdüğümde de 1 saat içinde sönüyor sivilceleri .
Oozzee Gamzetrl aaaah ahhh... Bi de bunları uygularken gör🤦🏻♀️ 2 gün gece-gündüz mahvolduk.. Ama yendik sonunda çok şükür!🤗
Gambi Aybuke35 mustela kullanıyorum çok memnunum bi de bir kez pişik oldu bugune kadar (bir aylığız) o zaman da ara ara kantaron yağı sürdüm o çok iyi geliyor geçmiş olsun
Srnerklnc Aybuke35 valla bende chicco var sudocrem var ama en iyisi arko krem. Zeytinyağı da yakmadan kullanıyorum ben
Aliim Srnerklnc Herkesin bildiği şeyleri farklı Fakat zeytinyağı nin besleyici özelliği var eğer pişik olmayan yeri korur fakat pişik olan yeri Besler ben bu şekilde biliyorum dediğini gibi belki de yanlış biliyorum 😃
Emine Aybuke35 Her türlüsünü denedim Hindistan cevizi yağı iyi geldi birde Bulgaristan’dan gelen bir krem var her derde deva o çok iyi geliyor