Aybuke35 aaahh ahh bu pişik mevzusu benim de başımdan geçti ve ancak bugün bugün iyileştirdik, artık bu konuda ihtisas yaptım diyebilirim🤣 Benim bebeğim de bu arada 26 günlük. Biz sadece 2 günde pişiği şöyle yendik; bebeğin altını hiçbir şekilde bağlamadık, bezinden resmen yoksun bıraktık, “eee bu bebek çişini kakasını nereye yaptı, nasıl uydu kalktı?” dersen onu da şöyle çözdük; bebek bakım örtüsü aldık paket paket, yatağına onu serdik, emzirirken onunla emzirdim, üstünü değiştirirken onunla değiştirdim falan falan.. Yani her şeyini altı açık yaptık. Bu arada çişini-kakasını da sürekli takip ettik, ufacık bi şey bile yapsa hemen kaldırıp ılık suyla sabunsuz yıkadık. Yıkadıktan sonra saç kurutma makinesinin ılık havasıyla poposunu güzelce kuruttuk (çok uzun tutmamakta fayda var yoksa yanar bebişin poposu) Bu arada ısıtıp-soğuttuğumuz zeytinyağını pişik olan yerlerine pamukla sürdük, üstüne hametan pomad ve hamazinc sürdük. Sonuç 2 günde biten pişik!☺️ Ama resmen gece gündüz bebeğin poposunun bekçisi olduk! Böyle yaparsan kesin kesin geçirirsin pişiğini. Şimdi dün akşamdan beri altını bağlıyoruz artık ama temizlerken hala zeytinyağı ve hamazinc sürüyoruz. Annemden Allah razı olsun, onun aklıyla yaptık böyle ve bebek iyileşti🐣 Bak bu dediklerimi uygularsan Vallahi 2 günde bebişin kurtulur👍🏻