Ozlemoz Bu doktorun tekniği ve sizin cilt yapınızla alakalı bi durum. Doktorunuz ne uygulamanızı söylediyse öyle devam edin. Benim hiç ağrım olmadı. Doğumdan çıkar çıkmaz normal oturup, yürüyordum. Hatta 2 saat sonrasında duş aldım. Ama doktorum bana hiç bişey sürmememi söylemişti. Sadece gün içerisinde Parol, akşam da yatarken Volteren içiyordum. Çok şükür hiç ağrım, sızım olmadı.