Ozlemoz ben doğum yapalı bir ay oldu. Ahh dikişlerin ağrısından ne oturabiliyordum ne ayakta durabiliyordum. Bebeğimi emzirmek için onu koltuğa bırakıp üzerine kapaklanıyordum aşırı yorsa da dikişlerin ağrımasından iyidir diye katlanıyordum. Ama için rahat olsun, geçmez gibi gelse de geçiveriyormuş 😊 eşim sabah akşam batikon döktü üzerine. Gazlı beze döküp tampon yapmak bunun kadar etkili olmuyor bence. Bir de her lavaboya çıktığında muhakkak kupkuru olacak şekilde silmelisin. Nem daha kötü yapar her zaman. Sık sık kullandığın pedi de değiştirmelisin bu sebeple. Iki hafta sonra neredeyse tamamen geçmişti benim ağrılarım. İnşallah seninki de geçer bir an önce