Masalim Superisi22 canım ben 22 kılo aldım bır ayda 16 gıttı ama kocaman bı gobegım vardı sonra yamuna korseyı aldım bır ayda eskısınden duz oldu kızım uc aylıkken 49 kıloya dustum
1anne Tayt bana göre ikiside var korse toplanıyo tayt korse ince olduğu için toplanma yapmıyor ve o kadar sıkıyor ki 1 2 beden direk inceliyosun bacak kısmıda korse gini sıkıyor hem bacaklar hem göbek inceliyor içine girene kadar biraz zorlanıyorum ama sonrası rahat gündüz takıyorum yatan kadar duruyor pantolonların içindede giyebiliyosun böylelikle biyere gidincede ince gözüküyorsun tabiki en önemlisi kilo vermek ama yapıştı sanki gitmiyor veriyorum sonra bi bakmışım geri almışım😂
1anne Malesef çok fazla süre kullanamadım hamile olduğumu öğrenince kullanmayı bıraktım ama kullandığım kadarıyla memnunum