Mervebtnrr Superisi22 bende 2 buçuk ay oldu sezeryan olali ama.oyle abartılacak kadar göbek kalmadı sarmadimda ebe bana yemene dikkat.edersen kalmaz demisti. Adet olsam sanki olan göbek gidecek gibi hissediyorum
findikannesi Superisi22 2 ay 15 gün oldu Doğum yapalı ve göbeğim o kadar var ki anlatamam ben artık umudumu kestim inemeyecek bu göbek o değilde yazın istediğim gibi giyinmemek üzüyor beni
1anne 4 ay oldu hala gitmedi 2 hafta sonra korse taktım yok faydası olmado şuan tayt korse aldım baya sıkıyo ince gösteriyo ve rahat bakalım inşAllah sıkılaşmasona yardımcı olur ☺️
Hatice4646 Merhaba canım 2 ay önce sezeryan doğum yaptım 1 hafta sonrada korse kullanmaya başladım hala da devam ediyorum baya indi şişliği
Superisi22 findikannesi acaba tülbent falan sarsam gider mi ki ebe falan oyle yap dedi ama dikişlerim var suan daha aldirdiktan sonra korse mi kullansam direk
1anne Zhdsngz İrembabykids instagramdan çok dar içine zor giriliyo girdikten sonra rahat ana benim 4 ay oluyo erken kullanıma uygum olcağını sanmıyorum
findikannesi Superisi22 dikişler zaten bir hafta içinde alınıyor siz tülbent yerine daha dikit uyacak birseyler sarın ben tülbentle sardım olmadı korkmayın amaliyat yeri acımıyor zaten biraz tülbentle idare edin sonra Kırşehir geçin hemen
Hfaa 10 ay oldu doğum yapalı ama göbek hala gitmedi🙁 birde benim göbeğime dokununca içten sızı şeklinde ağrı oluyor sezaryandan sonra başladı bu durum neden olabilir bilen varsa yardımcı olabilir mi? 🙏