Ruzgarbaby [silindi] Benimkide 2 ay 11 günlük 3 numara sızdırıyor kücük mü diye düşündüm sonra 2 aya 4 numara fazla olur diye dedim acaba bende mi 4 alsam
Oykutosum [silindi] ilk doğduğunda 1 numarasını kullandım. İlk ay rahattı 2 numarasına geçince toto kısmi sürekli ıslanmaya başladı o yüzden sevmedim onu