11.aydan sesleniyorum düzelmiyor düzelmiyor saat başı kalkıyoruz gözlerimiz kapalı beşikte oturup mızmızlanıp annenin gelmesini bekliyoruz sonra memeye geçip uyuyoruz sonra 1 saat veya 2 saat sonra yine kalkıyoruz bu böyle sabaha kadar devam ediyor.ne diyelim sağlıklı olsunlar da buna da şükür ben kalkmaya raziyim ama işe başlayınca nasıl olur simdilik düşünmek istemiyorum.